FAQ - Labyrinth Games Room Escape

FAQ

Täältä löydätte vastaukset usein kysyttyihin kysymyksiin.

Mikä on room escape?
Escape Room on oikean elämän interaktiivinen ryhmäpeli. Pelin aikana sinun on selvittävä palapelejä, löydettävä vihjeitä, vuorovaikutettava ympäristösi kanssa ja selvitettävä tiesi ulos lukituista huoneista. Pelin aikana fyysinen voima ei ole sallittua, ainoastaan sinun älyllinen, huomioiva ja looginen ajattelu.
Milloin on hyvä saapua paikalle?
Paikalle on hyvä saapua n.10 min ennen pelin alkua, jotta ehdimme käymään läpi ohjeistuksen teidän kanssa.
Mikä on ikäraja?
12+
Miten voimme maksaa?
Maksu onnistuu joko paikan päällä käteisellä tai netin kautta sähköisesti tilauksen yhteydessä. Yrityksille on myös laskutus mahdollista.
Miten voin muuttaa tai peruuttaa varaukseni?
Voitte muutta tai peruuttaa pelinne sähköpostitse vähintään 24 tuntia ennen peliänne. Jos ette ole meihin yhteydessä, rahastamme normaalisti.
Miten kuuluisi pukeutua?
Suosittelemme rentoa ja normaalia vaatetusta.
Millon kuuluisi maksaa? Voinko maksaa etukäteen?
Nettimaksaminen tilauksen yhteydessä on 24/7. Käteismaksu onnistuu jokon pelin yhteydessä tai toimistollamme voi käydä etukäteen maksamassa pelin.
Voinko ottaa kuvia pelin aikana?
Ei, valokuvaaminen pelin aikana on kielletty.
Pitääkö minun valmistua jotenkin tai ottaa mukaani jotain?
Pelataakseen room escape-peliä ei tarvitse mitenkään valmisella etukäteen, myös kaikki tarvittavat välineet saatte ohjeistuksen aikana meiltä.
Voinko käyttää omia tarvikkeitani pelin aikana?
Omien tavaroiden/työkalujen käyttö pelissä on kiellettyä, ellei teillä löydy hyvää syytä siihen. Asiaa voi varmistaa pelimestarilta etukäteen.
Voinko jättää lapseni/kaverin istumaan vastaanottotilaan sillä aikaa kun pelaamme?
Ei, valitettavasti emme tarjoa lapsenvahtipalveluita pelien ohella ja pelimestarimme tarvitsevat työrauhan, sillä heidän työpiste on vastaanottotilan yhteydessä.
Saako teiltä ostettua virvokkeita tai onko teillä jonkin näköistä tarjoilua?
Ei valitettavasti. Omia juomia saa juoda vastaanoton puolella, mutta itse peliin ei saa ottaa mukaan mitään.
En ole saanut tilausvahvistusta, mitä teen?
Kun teette tilauksen nettisivuillamme, teille lähtee automaattisesti vahvistus järjestelmästämme ilmoittamaanne sähköpostiosoitteeseen. Ennen kuin otatte yhteyttä tarkistakaa, että ilmoittamanne osoite oli oikein kirjoitettu. Tarkistakaa myös sähköpostinne kaikki laatikot perusteellisesti, joskus jostain syystä vahvistukset ovat päätyneet roskaposti kansioon.
Pelin tiedoissa lukee 2-4 pelaaja, mutta haittaako jos meitä tulee kuusi?
Peli on rakennettu ja suunniteltu 2-4 pelaajalle syystä. Viisi pelaajaa pystymme vielä päästämään, mutta kuusi on aivan liiaksi todettu ja ehdoton ei. Lisäpelaajasta myös perimme 20E lisämaksun ja asiasta täytyy aina ilmoittaa meille etukäteen.
Haittaako jos myöhästyy?
Pelin kello käynnistyy aina aikataulun mukaan, sillä meillä saattaa olla monta peliä peräkkäin ja vain hetki aikaa kasata peli ennen seuraavaa ryhmää. Se aika minkä myöhästytte vähennetään siis peliajasta.
Ettekö löytäneet vastausta kysymykseenne?
Esitä kysymyksesi

* Pyrimme käsittelemään kaikki yhteydenotot yhden työpäivän aikana. Jos jostain syystä ette vastausta saa, olkaa meihin puhelimitse yhteydessä +358 40 2507938